life goes on

Nu ska jag berätta om min kärlek. Till Zac, varför jag blev så otroligt förälskad i just den här personen.
Jag har kännt så här i 3 år snart. Och jag fattar inte, hur knäsvag man kan bli över en sådan berömd människa som han. Han har miljoner tjejer runt om i världen som känner samma sak som jag. Men jag lovar, att jag har något riktigt speciellt till honom. Som absolut ingen förstår, varjegång jag tänker på honom, pirrar det i hela magen. Låter kanske fånigt, men sant är det.
Och allt i mitt hus påminner om honom.
Jag har alla hsm filmer 1,2 och 3. Och även alla skivor.. Och har även singalong med dom.
Och allt beror pga att han är med. Hela mitt rum är snart fullt med affischer med honom. Jag har affischer i min garderob och på min vägg. Och sen så har jag en nedrands kalender med honom.
Jag får knappast inte nog.
Men, allt började med att jag såg på hsm1 och såg han som en nobody. Men med tiden, så upptäckte jag hans ögon och han leende. Och jag blev på stört kär, på riktigt!
Och även fast jag varit kär i andra under de här 3 åren, så finns han alltid i bakhuvudet.
Och nu när allt bara fall i mitt huvud. Jag vet att under det här tre åren så har V och Z haft det ihop det.
OCh det vet jag, men åå. att dom skulle förlova sig. det fattade inte jag själv.
Men jag ska säga att jag är mega lycklig för dom.
Men jag grätt i 2 timmar nu.. Över det här. Han är en kändis elin, lägg av.
men han är ändå så himla speciell.


Kommentarer
Postat av: Dioor@

Heej du käner inte meej meen jag vill bara fråga deej en sak hur får du dom där fina bakrunds desainer ? <33

2009-03-03 @ 18:11:24
URL: http://saraliljenberg.blogg.se/
Postat av: tona

nej va fint !

2009-03-03 @ 20:07:06
URL: http://tonq.blogg.se/
Postat av: Turknisse

KÅTKÅTKÅTKÅTKÅTKÅTKÅT

2009-03-08 @ 14:21:20
Postat av: ='(

Turknisse, den kåta flugan och de andra r christofeer silverson

2009-03-08 @ 20:00:52
Postat av: turknisse

ofta jävla sopa

2009-03-10 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0