lördag

Snart kommer pappa och hämtar mig och syster.
Han fyller år och vill ha oss med på hans dag, gulligt tkr jag .

Jag får många frågor om jag ska bli kompis med Hanna "smexit.blogg.se".
Grejen är att jag vill inte ta upp så mycket av mitt privatliv i min blogg. och det som händer med hanna.: Det ska ju jag och hanna reda ut. Jag vill inte ha människor som frågar såna saker.
Jag och hanna är kompisar, fast inte lika bra längre.
Så, vi ska fixa det här. Men mitt privat liv tänker jag inte ta upp i bloggen.
Det får ni bara respektera


Kommentarer
Postat av: Yasse

Fin blogg! :)

2009-03-21 @ 18:40:38
URL: http://yasues.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig elin !

2009-03-22 @ 19:41:03
Postat av: Jennih

Okej, förstår det HELT klart! Så du vet, men det var att jag kände igen henne i hennes dikt, det var därför! Älskar din blogg förresten! och jag vill verkligen itne kränka dig! eller Hanna! vill bara hjälpa till! Men det hjälpte nog itne! :/



Sorry, om jag gjorde dig upprörd! verkligen lessen om det blev så<3

2009-03-23 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0