mascaran som ger upp till 9% volym!

Nu har jag chansen att berätta om min mascara! Yep!
Det är en otroligt bra mascara som bygger volymen från grunden, och separerar alla fransar.
Grejen med den här mascaran är nog att den inte klumpar sig lätt och jag har alltid haft klumpiga mascaror.
Det dåliga med den är att den blir så hård på fransarna. Och jag är en pillar-bort-mascara-tjej så att när jag väl drar så ryker fransarna.
Men bort från det!
Den ger en bra volym på ögonen och fransarna blir längre.
Ett tips är att alltid börja från roten och zickzacka med bortsten på ögonfransarna.
Sen kan man forma fransarna snyggare genom att dra borsten uppåt, men gör inte det från början, då klumpar dom sig lättare! 
Och om man zickzackar så fördelas fransarna och dem ser fler ut.

Det blev nästan mer om hur man ska ta på mascaran ;)
Mina erfarenheter (haha!) fick jag från en make up store tidning som jag fick av sofia förra året när jag fyllde år!

Men som sagt, jag rekomenderar den gula mascaran (colossal volum express)


Kommentarer
Postat av: waluuw

den låter bra :)

2009-03-30 @ 18:42:19
URL: http://emeliewaldemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för tipset om denna ;) sökte rnt lite för ska nog testa denna :)

2011-07-19 @ 19:36:20
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0