min vän

Sofia skrev ett liknade inlägg om våran vän Felicia.
Och jag tycker det är elakt att hålla på som dom gör.
Jag har känt Felicia länge och som sagt, hon har varit stark över det här.
Hon har kämpat.
Och nu ska hon genom gå en operation som ska göra ögat normalt.
Men även fast felicia inte skulle göra det så skulle jag ändå uppskatta henne för den hon är.
För hon är en underbar männsika som alla kan lita på.
Hon är inte falsk, hon är en riktig vän och jag står för det.
Hon är bäst som knappast tar åt sig över alla kränkande och nedlåtande kommentarer.
Felicia kan man prata med. Hon och jag har underbara minnen!
Felicia har en underbar insida, och om man tycker det märker man inte så mycket saker på det yttre.
Och jag viste, redan från början att felicia va vindögd. Men jag va hennes kompis iaf,
För att han har en underbar insida. Jag går inte på utseende eller det yttre.
Jag älskar Felicia. Och jag stöttar henne genom allt, hon kan snacka med mig och många fler.
Läs va hon själv skrivit här
Och jag pallar inte höra något om hennes ögon, för att useende är inte allt. Tänk på hennes insida.
Tjejen är ödmjuk, trevlig, har humor, är en underbar vän och speciellt STARK
FELICIA, YOU ROCK MY WORLD!!

Kommentarer
Postat av: Felicia Lönnström

Tack Elin Söderholm, Jag älskar dig <3

2009-03-17 @ 21:21:09
URL: http://felicius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hanna, smexit.blogg.se



Ska ni bli vänner igen?

2009-03-20 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0