move time


Yes, på fredag är det dags! Ska se på den underbara (som jag tror att den är) filmen "En shopaholics bekännelse".
And it feels so great! Jag är som sagt igen shopaholic men jag gillar kläder och skor och sådant, även fast jag kanske inte visar så mycket av det i bloggen!
Hur som helst! Fredag blir det sergel för mig och bruttorna.
Och om filmen är bra ska jag nog läsa boken..
Och då kan jag ju passa på att shoppa! ELIN HAR PENGAR DEN DAGEN!! (ängel)^n
Men nu måste jag rusa och jag måste seröst hinna duscha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ngn stans`? :)

2009-03-18 @ 21:45:28
Postat av: Chrille

typisk tjejfilm. haha 99.9 % tjejer när jag såg den

;)

2009-03-21 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0