sorry!

Jag glömde att skriva i morse, fick brådis och kunde knappast sminka mig i morse.
men, vi va på rättegång med klassen. Det va så onödigt att det här brottet kom till rätten..
Inte mer om det, orkar inte förklara!
Sen va vi på cosmonova (stavning?)
det handlade ändast om fiskar och skit, så det va inte alls så roligt. Men som sagt, skönare än en skoldag!
Imorgon är det fredag och det kommer bli bra!
Fan va veckorna vandrar förbi, snart är det påsklov och sedan SOMMARLOVET, THE BIG +.
Nu ska jag dra mig vidare ner i mitt täcke.
Tänkte bara upplysa er lite ;)
Kramar


hoppas det inte bara är jag som tycker att channing är grymt het på den här bilden!!
(dagens drägel varning..)

Kommentarer
Postat av: olivia

omg vad snygg ;O

2009-03-27 @ 15:25:46
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/
Postat av: Moa

han är verkligen skit snygg ! :P

2009-03-27 @ 16:21:14
URL: http://mzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0