behov av min kärlek

Min blogg är inte proffsig inte heller meningslös, utan den är ganska medel.
Varför hålla på att fixa och trixa när det bara är typ 50-65 som läser min blogg?
Jo för att vi bloggare vill ha något fint att titta på när vi kommer in på bloggen..
Det är ganska konstigt..
OCh sen så tycker folk också att designen är ful och så. Men det är ju inte så att ni SKA kolla på hur min design ser ut, utan ni ska läsa innehållet i bloggen..


Jag fattar inte varför jag skriver det här men, haha. Jag vill bara göra det kanska klart i mitt huvud.
Jag är just nu i stort behov av att höra Zacs röst, så ska leta upp lite saker på internet eller kolla på en hsm film.
Vet inte riktigt,
va hemma i dag, allmänt trött i morse, klockan ringde och jag bara stängde av den. Utan att ens tänka och så somnade jag om.

Det är svårt, jag somnar så jädrans sent. Ska lägga av med det! Onsdag blir en skön dag. Kort iaf, iskillnad från den här.
ska finula med headern bara för att och sedan ställa en dagens fråga!

Kramisar


Min solbränna efter jag hade solat. Ser ni hur skarpa linjerna är? kanske inte ser så tor skillnad, men min rand ser ju helt sjuk ut! mina trosor va väl helt fuckt up just den dagen.
Är i behov av att lägga på lite mer fejk sol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0