iam sry!

Förlåt på riktigt, jag ska skärpa mig och så.
men dom dagarna jag inte har bloggat har det varit så fint väder att man inte änns tänkt på bloggen.
Dessvärre har jag dragit på mig en förskylning.
Jag tror jag stannar hemma i morgon.
OCh om det inte blir bra med öronen i morgon eller på tisdag går jag till herr docktor.
Det kan vara öroninflemation. 

I fredags vaknade jag och duschade och sedan så drog jag mig till sofia, hon va redan med elvira:
Dom skulle ju ha party på kvällen senare.
Så jag hjälpte dom lite och gjorde mig klar där.
Jag lockade mitt hår och hade på mig min nya klänning (har jag visat den för er?). Faktiskt så va ja grymt snygg :p
Sofia och elvira va sjukt söta och alla andra också!
Festen va lyckad tyckte jag, även fast det inte va min fest så hade jag kul! Ingen katastrof precis!

Sen på lördagen åkte jag,mamma och min syster till smiths bil för att dom skulle fira att dom sponsrat aik i 20 år.
Så alla gäng kom till bilfirman (fotboll herrar, damer, ishockey och innebandy) och jag fick autografer! :D
Fast han inte träffa alla, utan bara några.
Sen så åkte jag hem till pappa. Farmor skulle komma på middag och så såg vi på melodifestivalen. Kul att norge vann!

Söndag har varit en sådandär dag man alltid har en gång i veckan.
Alltså ligga och glo på tv, äta pizza och vara allmänt borta..

Nu är jag otroligt hängig. Ska lägga mig tidigt och se om jag blir bra.


Kommentarer
Postat av: Love

söting (:

2009-05-17 @ 21:41:44
Postat av: LovePetersson (bdb)

söting (:

2009-05-17 @ 21:45:56
URL: http://bilddagboken.se
Postat av: Anonym

älskling! krya på dig, jag har fått en otroligt förkylning jag med, täpt och allt :/ <3

2009-05-17 @ 22:20:13
URL: http://soofaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0