jag är tillbaka i stockholm!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
jag är hemma! Jag satt i bilden i 6 timmar, pga att trafiken stod helt silla.
Otroligt!

Helgen har varit helt okej. Värmland är inte riktigt min stad. Mycket öppna landskap och skogar.
Fast ifs, det är täby kyrkby också. Jag är en jävla lantis ;)
Nej men jag har jätte mycket att göra nu,
ska göra matte läxa och sedan kolla på film hoppas jag.

Snart börjar jag gråta, jag hatar matte läxor. Dels att jag måste göra ett prov som jag missade förra gången, efter som att jag va lite sjuk då.
 
Jaja, bara att göra. Det går inte att komma undan något så "viktigt"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde du i Värmland? :)

2009-05-24 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0