saker som är borta, fast jag vet vilka som har dom

Mina trosor, som jag inte riktigt vet vart dom är. Dom kan vara hos sofia, eller hos migsjälv. Bara det att jag inte vet vart.


Mina mjukisbyxor, blå med ett tryck på längst benet, det står GOTLAND på dom, dom fick Kim låna av mig.. Har jag fått tillbaka dom? nej

En svart munkjacka som madonna designat för hm, lånade ut den till Jennifer för hon frös, har bett om dom många gånger, har hon tagit med dom till skolan? Nej

En svart kofta som är hos sofia, det vet jag. Hon har själv sagt det, men jag har inte tänkt på att jag vill ha tillbaka den

Kommentarer
Postat av: Anonym

hos sofia: strumpor (rosa som jag lånat) och gråa mjukisar + bara EN svart strumpa :)

2009-05-19 @ 19:48:50
URL: http://soofaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0