saknat mig?!

Jag har inte bloggat på typ as länge, men tänkte slänga upp ett inlägg nu.
Jag har haft dansuppvining. Käns skönt nu efter, men innan så va jag så jävla nervös..
Grymma dansare vi har på dansskolan. Otroligt hur bra man kan vara!

Hmmm.. Min syster har damp och vill ha datorn.
Men hon får den hel! :D

Jag vill sova över med någon.. Efter som att jag är ledig i morgon! Jippie!
Sofia? (A)



Ni har antagligen sätt reklmen på tv  att det är dubble up med burn :P
och efter jag hade druckit den. Va jag som en dyraselkanin!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Gissa gärna på frågan sista inlägget!

kram

2009-05-04 @ 11:26:12
URL: http://rebeccachjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0