smink, massvis med smink

Förlåt att jag inte upptaderat. Men jag har typ inte haft tid?
Det är bara så jävla vackert väder ute så man måste vara ute typ hela tiden.

I skolan har det inte varit så speciellt kul (like always).
Efter skolan idag så va jag med elvira och sofia.
Och tro det eller ej, så älskade jag det. Jag gör det hela tiden annars också ;)
men den har dagen va speciell.
Det har varit länge sedan vi bara låg ner och snackade i timmar.
Tjejer, JAG ÄLSKAR ER.

Och idag har jag varit nära döden upplevelse! Jag har tjatat om det hela dagen. Men allvarligt, jag va en halvmeter från att bli påkörd av en bil!
Ni kan fråga om ni vill att jag ska berätta mer, finns typ inget att säga mer om det.
Än att jag sprang ut i gatan utan att kolla åt andra hållet på vägen..
Min vanliga otur.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink som mamma tvingade mig att ta på mig i dag.
Skämtosido, hon har börjat med något märke som är bra för huden och bla bla bla!!
Sminket va ivarjefall fantastiskt!!
Älskar smink


det kliar i fingrarna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp en pistol

2009-05-29 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0