svar

1. ditt hår är underbart
2. hur får du dina läppar så ljusa är dom natuligt ljusa elr använder du några prudukter isf vilka.Gillar väärkligen den färgen ^^


Svar; 1. Tack, men det är oftast finare än va det är på filmen..
2. Jag har inte ljusa läppar. Kameran gör läpparna ljusare. fast i videon så har jag rosa läppar, Men jag använder mig av ett läppglans som jag knarkar hela tiden nu. Tror jag har en bild! Kommer från maybellyn förövrigt, Det är glansigt med lite inslag av bergie. Sen så kan jag ha rosa läppar också, men det är en annan femma! Och läppglanset smakar och luktar frukt! det är därför den heler fruity gloss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aha tack :D !

2009-05-10 @ 09:41:29
Postat av: Anonym

aha tack :D !

2009-05-10 @ 09:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0