till dig

Jag brukar inte skriva så mycket om mina vänner på bloggen men den här tjejen är fan värd ett inlägg i min blogg.
Hanna är en stark människa, hur som helst så är hon en av mina absolut bästa vänner, även om vi glidigt ifrån varandra så oändligt mycket.
Och när han gör så här mot henne, så vet vi att hon inte förkännar hans kärlek. Och han förkännar inte hennes.
jag kände aldrig grabben. men nu jävlar, så hatar jag honom mest av allt.
För att man ska inte leka med någons känslor, och hanna är en kärleksfull människa och jag älskar henne.

Hanna, du kan absolut säga saker till mig. Jag lysnar, förstår och svarar. Jag är inte som alla andra vänner.
Jag kan hanskas med gråtande vänner i telefonen.
Och det vet du, det brodde du göra.
Du är min vän. Mer än så säger jag inte.

Så va ni än gör, jvlas inte med någon känslor.
För att tillslut kommer man tröttna..
Jag älskar dig hanna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0