Utkast: Nu är ...

Nu är jag seriöst irriterad.
Det är en jävla idiot som har kommenterat förut elaka saker. Och han tror seröst att han ska få mig att bli ledsen och att lägga ner min blogg.. Och jag vet vem grabben är och han. en kille i min klass SA åt honom att skriva till mig på bloggen efter jag hade grällat med killen i min klass.
Okej, jag gravar om va han skriver
Men när han skriver bullshit om mina kusiner, där går fan gränsen.

Min släkt ska du fan låta vara ifred. Och bara för att jag lägger upp bilder på mina kusiner som jag faktiskt tycker är söta så säger du att jag är lebb?!
VAD ÄR DITT PROBLEM!!!!!?

Du skulle aldrig kunna säga såna saker till mig på riktigt! det är ju det som är så jävla roligt, du står i ett hörn i skolan och säger inget alls.

Så varför fan ska du sitta här och skriva till mig saker som inte äns sänker mig?

Mattias (killen i min klass) säger att han "retar" mig?
OMG! Jag bryr mig fan inte, gör va du vill men sitt inte och snacka skit om min släkt, seriöst!

Ursäkta utbrottet, men jag är fan allvarlig!

Kommentarer
Postat av: Clara

Fyfan vilken falsk kille. Och dum i huvudet verkar han också, lebb för att du visar bilder på dina kusiner :O .. fett weird alltså !

2009-05-09 @ 20:51:53
URL: http://fansofjonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hatar han -.-

Dina kusiner är väääärldens sötaste! <3

2009-05-09 @ 21:03:46
URL: http://soofaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0