värmland nästa!

hej på er allehoppa.
Jag har varit dålig på upptaderings fronten.
Va med igår och idag, träffade även två personer jag saknat på riktigt.

Sofia fyller år i morgon, och synd som det är så kan jag inte vara med henne på dagen.
Men jag ska ringa och skrika högt till henne!

Imorgon kommer jag åka till värmland, jippie!!!!!!!! -.-
Så jag kommer inte kunna upptadera alls, jobbigt det där. Men jag tar väl dagarna i taget.
Skönt att komma bort från avgaser och bara kunna gå ful och hängig i 3 dagar.
Finns väl inte så mycket att vara snygg för där?
Nej förlåt alla värmläningar som läser min blogg (haha, ingen gör det!)

Ska packa tyvärr snart.
Seyou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0