äntligen!

Äntligen, har jag sätt new moon, jag är fortfarande helt såld. Kan kolla på den igen!
Men iaf..
Va i täby centrum innan och shoppade lite, men jag kan tyvärr inte ta bilder. För att kameran är sönder :(
Men jag köpte en kofta och en body lotion. Me love..
Jag lovar, när jag har chansen att lägga in bilder på det jag köper och dagens outfit, men jag är så himla dålig på att blogga.
Men jag ska förbättra mig, det ska bli mitt nyårslöfte!

Iaf. Har inga läxor, elr. det tror jag inte ;) bara HK-läxan, men ja va inte i skolan när de gjorden den så jag vet inte vad jag ska göra.

Nu ska jag läsa min nya froda jag fått! Härligt, men nu så ska jag betala av den. Ska inte fortsätta, ska bara köpa lös nummer nu förtiden!




Rachel Barror - Liar Liar, har letat efter den här låten.. Ni vet melrose place som är reklam på tv. har diggat till låten, och äntligen hittade jag den! :D


Kommentarer
Postat av: ?

var tog du din piercing?

hur mycket kostade det?

var de bra?

2009-11-24 @ 21:43:46
Postat av: peace

där är min baby! :D

vem är hon som pussar kirsten och hon som sitter på "jesper"? :o

2009-11-25 @ 18:32:55
URL: http://sofiacandy.blogg.se/
Postat av: linnea

har också alltid undrat vad låten heter tack eliiin! :D

2009-11-25 @ 19:44:10
Postat av: Fredrik

ja e ga

2009-12-01 @ 08:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0