Bloggar när jag vill!

Hej, jag har jätte tråkigt just nu så då bloggar jag, en riktigt bra tidfördrift!
Jag bloggar när jag vill känner jag nu.. 
Ska iaf snart maila mitt bild arbete till min bild lärare. Hoppas jag iaf får godkänt!
Jag vet att jag inte lagt upp så mycket nytagna bilder på länge, men ska börja ha med mig kameran överallt :)
på fredag ska vi på "utflykt" men klassen.
Vi ska till stan och gå på museum eller något, vet inte riktigt mer. Utan att vi kommer få äta i stan!
Nu måste jag checka facebook och skicka bild läxan till min lärare.. SE YAA AL!

Kommentarer
Postat av: Dessie

hejsan! jo jag undrar om du vet varför "smexit" har stängt sin blogg från läsare?



kram kram!

2009-11-11 @ 20:13:00
Postat av: peace

fan vad jag hatar låten haahahaha1

2009-11-12 @ 11:52:26
URL: http://sofiacandy.blogg.se/
Postat av: peace

nej den SUGER!

laaalalalaolalallaaaaa gaga bababa hahah llalahakakaba! vad fan är det liksom? x)

2009-11-12 @ 17:06:01
URL: http://sofiacandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0