Svarar på era frågor, inte på dem omogna, tyvärr!

Om du fick välja vem som helst på hela jorden. Vem skulle du vilja vara?
Vem som helst, hmm.. Då skulle jag vilja vara Vanessa Hudgens, inte bara för att hon är tillsammans med min dröm man, utan också för att hon är otroligt vacker och en duktig tjej!

är du kär i någon just nu?
kanske, kanske inte...

Affärer som du gillar?
Gillar ginatricot och SALT, hm kan ja handla på. Fast det är ju shoppar mest underkläder och sådant där, men det kan ha fina saker :D

Vad tycker du om:
Kissie, Kenza , Paow och dessie?
Tycker och tycker, den ända som jag gillar av dem här är ju Kenza. det är bara för att hon känns som en skön brud som är verkligen sig själv rakt igenom i sin blogg. Paow gillar jag oxå, hon är en cool brud! Men dem två andra, hmm.. dem har jag  mina åsikter om. Men jag följer deras bloggar slaviskt! Haha, konstigt det där ;)

snyggaste skådisen?
Det var en enkel fråga. Zac såklart! Men om man bortser från honom är det nog Kevin Zegers och Channing Tatum

Har du träffat ngn kändis???
Ja, fast det är mer när dem kommer typ till köpcentrum och man står i en kö för att få en autograf. Men jag har faktiskt gått fram till markolio när jag va mindre. Då va jag riktigt stolt ;)

hur lång är du?
Jag är 164 cm

hur mycket väger du?
Jag väger 53 kg (vägde mig nyss.. haha)

tsm me någon?
ooooooooo nej nej nej

vilken kändis skulle du vilja vara över en dag
Vanessa Hudgens, fast forfarande inte för att hon och Zac är tillsammans!

hur många har du varit tillsammans med?
Seriösa? Inga haha

vad använder du för smink ?
Jag kan göra ett inlägg om det sen. men jag har en ovana att sminka mig JÄVLIGT mkt.. TYVÄRR

vilka hudprodukter använder du ?
Som sagt, sminkar mig mkt. och det står jag för. tror att det är pga mitt självförtroende. Men men, det sminket gör så jag får finnar.. Och det har jag tyvärr lidit av. Men nu har jag börjat använda Mary Kay (min mamma säljer det) så har det blivit bättre. Plus det där medlet som jag visade er förut, det har hjälpt så jävla mkt! Sen så är det skit viktigt att fukta, gör det morgon och kväll med kräm!
maryKay_logo.gif (240×205)
hur fixar du håret efter du har duschat?
Jag torkar det rent med en handduk så det är fuktigt, sen så tar jag en fett klick mousse och gnider in i håret, efter det så tar jag värme skyddande och torkar med hår fön :) Då blir håret fluffigt och mjukt!
Lägger upp produkterna jag använder senare idag!

Kommentarer
Postat av: ??

va fan jävla fetto! att fråga frågor om ditt ex är väll inte så jävla omoget?! :S visst de där med hur mycket hår du har de e fan omogetxD men johan.. omoget? Nej?

2009-11-03 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0