förlåt hurrni

Hej på er, glömde att blogga igen igår. Men gör det nu i stället!
Jag är hemma idag, hade magont i morse som hindrade mig att kliva upp, men inte något kul i skolan idag, tror inte jag missar något heller!
Hm, jag har inte fått i mig någon frukost eller lunch så jag sitter här och typ dör av hunger.
Tänkte fixa bilderna, men just nu för tillfället hittar jag inte kamera sladden, Synd va? jag som vill visa er bilder...

Ska leta efter den nu, sen så ska jag koppla på mig på watchxonline och så ska jag titta på en film.
Eller så ska jag leta efter någon film hemma som jag säkert sätt 1miljon gånger innan..

Och vet ni, jag hatar google chrome, fast jag älskar det oxå, för man ser sina stavfel direkt, TYP SOM WORLD :D

JIHA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0