JAG ÄR IMMUN.. men har ont som fan

Hej hörrni!
Igår så tog vi svininfluensan sprutan. Helt okej, det gjorde inte ett dugg ont. Tills jag kom hem, fy fan va den värkte!
Kunde knappast lyfta min mobil med vänster hand. Illa!
Sen va det så sjukt svårt att sova i natt, ligger ofta på vänster arm när jag sover, men det gick tyvärr inte nu! Den va så jävla mkt i vägen, så jag började gråta för den gjorde så jävla ont att jag vill hugga av den.
Men det känns skönt att vara immun mot den jävla influensan! 
Men nu har jag bara biverkningar, huvudvärk och yrsel. 
Men men, det går nog över hoppas jag.
Idag så sov jag till 10, skulle säkert kunna sova till 4a i stället. Men gick upp för jag bombades av sms, haha nejdå. Bara två stycken;)
Sitter just nu på Elviras blogg och lyssnar på låten där Lady GaGa och Beyonce sjunger tillsammans, den är grym!

Hej så länge :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt elin! måste träffas nån dag snart

2009-11-29 @ 21:48:32
URL: http://yreina.blogg.se/
Postat av: felicia

Du är så galet vacker Elin

och jag saknar exakt allt med dig! <3

2009-11-30 @ 20:00:09
URL: http://felicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0