Min hår produkter

Tänkte berätta om mina hår produkter
Ingen har väl lyckats undvika bobby's hår serie som gått på tv och stått i alla bloggar typ!
Så jag passade på att köpa dem och testa. Och jag säger bara, ett härligt schampo som luktar friskt och gör håret silkeslent!
Sen har jag tyvärr ställt dem två rosa produkterna från loreal i fel ordning, för jag börjar alltid med volym mousen och sen tar jag värme skyddande. 
Det står även hot straight på värmeskyddande, den är egentligen till för att ha när man plattar håret eller blåser det. Men det passar oxå när man ska göra lockar och vågigt hår!
Sen när jag vill använda hårspray så använder jag got2be från schwarzkorpf! Min favortit, luktar hallon and i love it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0