svårt att andas

Blogga suger känner jag, men ändå får jag ett fett sug när jag ser alla andra blogga! Så jag fortsätter, lovar alla min trogna läsare!

Helgen va helt okej, i lördags ändrades planerna, skulle egentligen sitta hemma hela kvällen men jag träffade några stycken framåt kvällen, och sofia gullunge va snäll och vara med mig i början!
Sen på söndagen så åkte jag och mamma till IKEA. Vi köpte typ bord till vårat kontor som mamma fick ett ryck att göra om.. Craaazy
Idag så va jag i skolan till idrotten då jag verkligen inte kunde andas. Eller jo, lite men inte alls mycket. Utan jag andades tungt och så. 
Så jag gick hem sista timmen och har druckit 3 stora koppar te. Så just nu känns det bra!
Är bara lite täppt i näsan. Men det kan jag leva med..
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0