Blog Awards

Jaha, nu är väl Blog awards slut, eller. nu är det en efter fest!
Har tagit reda på vilka som vann, så här kommer dom + mina åsikter 

Årets nykomling...
FOKI!

Elins åsikt; JA! Foki är verkligen en värdig vinnare, hon kom och tog över blogg statistikarna med storm och att hon skriver om saker som underliga prylar gör henne bara speciell. Kul tycker jag! :D

Kaxigast i bloggvärlden...
KISSIE!

Elin åsikt; Nja, jag röstade faktsikt på Katrin Sytomierska (stavning?), men kissie är. OCH FÖRBLIR, typ den första som började med en blogg som handlade om att provcera och va kaxig. Jag tycker hon är cool, men lite för ytlig. Men självklart, så lever hon upp till sitt pris. Sveriges kaxigaste bloggare, inte illa pinkat!

Årets känisblogg...
MAGDALENA GRAAF!
Elins åsikt; Röstade faktiskt på henne! men jag förjer tyvärr inte dom bloggarna som ligger på MAMA, om hon bloggar på MAMA? det är sådant min mamma gör ;) men hon är ju en kändis och en bloggare, så att ja. Ett bra pris

Årets blogginspiratör...
BLONDINBELLA!
Elins åsikt; Jippie, jag ser verkligen henne som en inspiratör. Jag har följt hennes blogg sedan sommar 08 och under den tiden har jag sätt henne vuxit. Hon har skrivit en bok och startar företag och håller i föreläsningar osv. hon är lixom inte en vanlig 19 åring, och det är det som gör henne speciell. Har även mailat henne några gånger, men har tyvärr inte fått något svar av dom gångerna. Men Bella är värd denna kategori, helt klart!

Årets manliga bloggare...
SCHULMANIA!
Elins åsik; Calle eller Alex? Ja, dem är värda priset, även fast jag röstade på Nils :D

Årets fashionista...
LISAPLACE!

Elins åsikt; Tjejen är ett år äldre en mig och vet mer om mode och allt sådan än va jag någonsin kommer göra i mitt liv! Dessutom har hon en riktigt cool klädstill + att hon är jätte vacker!

Årets mest orginella blogg...
FOKI!

Elins åsikt; Ja, inget fake i den bloggen ;) allt hon skriver gör henne bara bättre och bättre. Dessutom är hon inget fake på henne heller, utan hon vågar vara sig själv rakt egenom, det beundrar vi!

Årets foto-/design blogg...
NEVNARIEN!

Elins åsikt; Oj vilken blogg, fina bilder och designen är skit bra! Värd sitt pris och så ser det ut som att hon gillar det hon gör!

Årets veteran...
Stina-Lee
Elins åsikt; JAAAAAAAA, STINA. Hon har ju hållt på så länge, och nu när hon har fått sin lilla dotter så förjer jag hennes blogg slaviskt, även fast hon ibland skriver långa och få inlägg, men det får man acceptera, hon är för tusan en nyblivien mamma!

Guldpenna...
SANNA LUNDELL!
Elins åsikt; ännu en mamma bloggare.. Jag skummade egenom några inlägg och hon skriver ju himla bra och mkt på varje inlägg så. EN BRA BLOGGARE alltså

OCH ÅRETS BLOGG GÅR TILL...
FOKI!!!
Hihi, hon har vunnit 3 priser, hoppades på Kenza i år igen, men foki kom och tog över allt och de är ju bara så himla kul!
Är så otroligt glad för hennes skull och hoppas att hon kommer ha det fortsatt bra födelsedag :)

TUR säger jag bara att inte någon blondinbloggare vann årets blogg, tänk hur mkt dom skulle skyta.. Kvällningar så fort jag tänker på det. (men gillar Paow!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0