träning till våren :D

Yes, jag ska börja träna på oasen till vår terminen!

det är på måndagar och onsdagar 16.00-17.00 och på fredagar 15.15-16.15 , alltså en timme totalt på varje pass :)

såhär stod det på hemsidan
"Med erfarna instruktörer får ungdomarna träna cardio, box, spin, lättare styrketräning, yoga, mfl träningsformer. Målet med träningen är att få en rolig, allsidig, säker träning som inspirerar till fortsatt fysisk aktivitet. Alla aktiviteter anpassas efter åldersgruppen. Ett speciellt ungdomsschema kommer på hemsidan under september."

Så jag ska försöka övertala mamma att få ett terminskort! För jag orkar seriöst in dansa, inte min grej precis.
så ska tumen ur röven och börja träna!


bildne har inget med inlägget att göra x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0