19 sep klockan 16:33

Goddag!
Hur mår ni? jag mår iaf jätte bra idag, förutom att jag är jävligt förskyld och har legat och snorat hela dagen. :p
Dampar på facebook som heller inte vill sammarbeta.

Iaf, går så slutade vi halv 12 och då gick jag och sofia hem till henne och kollade VMS. Sen så kom mamma och hämtade oss för att vi skulle passa min lillebror.
Sen stack sofia och jag gjorde nada.
Sen tog jag cykeln och hämtade henne och så när vi kom hem så kollade vi på 17 again. Jag somnade. Haha, jag somnar alltid åt filmer känner jag.
Men den är grym så kolla på den! :D

Vi gick och la oss typ 12 (!!!!) och vi vaknade klockan 11 typ.
Vi gjorde inte något, jag skulle städa upp i mitt rum och börja rensa ut mitt rum för jag ska ju göra om nu.
Men det orkade vi inte , så vi har inte gjort nått.
Hann raka benen, så nu är dem lena som en barn rumpa! Alltid härligt med benen nyrakde



Känner mig riktigt sugen på att sminka mig och sätta på mig kläder, men orkar seriöst inte.
Jag ska göra det, och rensa mitt rum.
Sen så vill jag träffa elin, men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0