helgen


sommar.......

Tja, förlåt för jätte dålig upptadering men jag har haft det roligare än att sitta vid datorn.
Idag är det söndag och jag tycker att helgen har varit bra iaf.

I fredags så åkte jag först till täby centrum för att fixa lite saker. Efter jag ätit mötte jag elin, anna och jenny. Så vi gick till ett dagis och va där ett tag. Sen gick vi till runan och bla bla bla!

I går vaknade jag med elin och vi gick upp vid 9 (!!) och passade min lillebror. Både mamma och LP skulle bort så att jag och elin va tvungna att passa honom.
sen stack elin och jag duschade mig och fixade mig. Sen kom hon tillbaka och vi åt middag här och sen så gick vi ut. Ja. vi träffade dem vanliga och kom hem vid 12 kanske.

Och nu, så sitter vi här. Trötta och har ont i huvudet. Nu ska vi äta, fast elin kanske vill göra något annat?
Hmmmmmmmm.
Sen ska jag åka och beställa färg och tapeter! Yeeey.
Sen MÅSTE jag... STÄDA MITT RUM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0