sorry för dålig blogg vecka


(Sakerna jag beställde från Nelly, Carolina Gynnings parfym GO GIRL, den är grym verkligen + att flaskan är ur söt, ellerhur?! Och armbandet från mint. har 3 smycken av mint nu, hihi. Det är tydligen ett friendship armband. Så alltså har jag blivit vän med mig själv nu :p, men jag hade beställt ett till armband, fast det har inte kommit och då läser man att det har blivit fel med order nummret och lalal, och att pengarna kommer åka tillbaka på mitt kontokort, men hallå!?!??!??!?! jag betalade med presentkort. J**LA NELLY, jaja. ännu ett klago mail till dem. SKICKAT!)

Hej på er! har inte bloggat på hundra år känns det som men jag har faktiskt haft annat för mig än att blogga!
Va på fotbollsmatch i måndags och har badat igår med elin och grejer. Så jag har varit upptagen.
Äm idag i skolan va absolut ingen där! allså jag lovar er, våran klass va typ tom på människor. Hade heller ingen att vara med, för mina räddare i nöden (Sofia, Elvira och Felicia) va inte i skolan idag. Så jag va med ingen typ. haha.
NU ska jag plugga och sedan så ska jag göra något annat än att sitta och glo här.
Juste, måste skörda farmen. Blåbärna har ruttnat -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0