sorry mina underbara läsare

Jag har varit jätte dålig på att blogga vet. Men skolan tar upp tid, plus andra privata saker som jag inte orkar ta upp i bloggen eftersom att det inte va något fel!
Idag fyller min mamma år, grattis till henne!

Skolan har gått bra, och jag jobbar på bra tycker jag! Har fått ett nytt armband från NELLY nu.
ÄNTLIGEN!

Och juste, skofotona har kommit...
Vågar jag visa, nej..!




skulle jag passa i glasögon, haha tror inte det. Det är min systers förövrigt


älskar britneys nya låt 3, dessutom är den en svensk som har skrivit låten, max martin tror jag att han hette. Det va ju det hon gjorde när hon va i sverige oxå! :D

Kommentarer
Postat av: Elvira

vi ser den :)

2009-09-30 @ 19:11:02
URL: http://[email protected]
Postat av: agnes

översta bilden, cutiepaj elin :D<3

2009-10-01 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0