speciell person


Tänk hur mycket en människa kan förändra en. inte på ett dåligt sätt, utan på ett bra. Det är otroligt hur mycket du gumman, beytder för mig. Jag har lärt mig att med dig kan man vara sig själv med.
Du har gjort mig mer säker på mig själv, hjälpt mig med mitt självförtroende och puschat mig framåt. jag har fortfarande mycket mer att lära mig och så. men fy fan elin, mina tårar rinner och jag ler. För jag vet att du är en vän jag kan behålla ett långt tag.
VI kan tjafsa men det löser sig alltid på något sätt. Du är min glädje spridare och en av mina bästavänner. Och dessa ord kommer från mitt hjärta utan tvekan.
jag älskar dig och jag vill inte glida ifrån dig, aldrig.
VI är så pass lika att vi kan stå ut med varandra i veckor

Tusen ord kan inte beskriva dig. Älskar dig kvinna, mest
ELIN <3 ELIN


Kommentarer
Postat av: elin

nämen älskling! :'( nu blir jag alldeles tårögd, du är så fin hjärtat! jag älskar dig det vet du!

2009-09-28 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0