utrota magont

elin här igen!
Ja, jag va inte i skolan så länge idag. Typ bara en timme. Men vet ni hur ont i magen jag hade?!
Gick till skolsköterskan och hon sa att det kan vara magkatar pga stess osv.
Men jag gick hem, för om jag skulle vara kvar så skulle jag tillslut ligga och gråta.
Men men!
Nu är det i varje fall helg! Men ska ta det lugnt hela helgen. Inget röj eller nått!
Så det blir skönt, måste tänka på min mage oxå..
vad ska jag göra nu.. Leta efter mina hotpanies.
Sen så vill jag åka och kolla på färg och tapet till mitt rum. Men va fan.. Får fråga LP senare!

Kram


jag i morse.. färdig fixad och redo för kort! Fast.. det ändrades ju senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0