vill inte missa idol

Hatar att känna mig dåsig och häning, jag har sovit hela dagen i princip. Vaknade klockan 9, åt och sen så gick jag och la mig och sov till 5.
Och jag är fortfarande trött. Jag kommer kolla på idol och sen kommer jag sova för jag orkar inte.
OCh sen så vill jag faktiskt se hur det går för vårat bygge i skolan oxå. Känner ett drag till skolan ;)

Kommer somna snart känner jag, men jag vill inte missa idol.
idol är alltid en snackis i skolan dagen efter så vill hänga med

Och juste, såg ni Svenska Hollywood fruar i måndags?
Vad tyckte ni om det? Jag själv säger bara OMG


jag just nu


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi tack ska du ha! :)



min dag har vart finfin :) din? kram

2009-09-16 @ 22:55:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0