ska försöka komma tillbaka

Hej älskade bloggvänner som konstant kollar min blogg varjedag även fast jag inte skriver. ÄLSKAR ER FÖR DET!
Nå, åter till det jag tänkte säga är att nu ska jag bli mkt mkt mkt bättre på att blogga.
Iaf försöka, ska iaf börja göra dagens outfit och så.
Men men, kanske inte blir så långt inlägg nu efter som att glee börjar om typ 5 minter så ska skynda mig att göra detta inlägg.
Iaf, jullovet va bra. och ja ska be LP fixa lilla kameran så jag kan ta bilder på mina julklappar :)
Vill visa er. 
men kan säga att jag fick nästan allt jag vill ha!
Och juste, jag jobbar med att hitta en bra låt för min röst som jag kan spela in. Alla låtar som jag har viljat sjunga har för höga toner. Men ja!
Hoppas produms mailar mig tillbaka och vill ha mig i gruppen för sång!
Mailade för typ 2 månader sen. men ändå! hoppas ni hoppas för mig ;)
Nu ska jag gå och äta en goood fruktsallad.
Kram på er!
ääälskar intro låten till let's dance

Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2010-01-07 @ 23:48:27
URL: http://feliciabauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0